Alla inlägg den 9 juli 2014

Av Patricia - 9 juli 2014 12:41

Då har årets simskola dragit igång och den här gången tycker Arvid att det är kul och han vill faktiskt vara med :) Ifjol hade vi simskola på förmiddagen, redan kl 9-10, men det var alldeles för kallt för att bada då! I år har vi på eftermiddagen, kl 14-15! Lite trist för vi måste ha en tid att passa mitt på dagen, men huvudsaken att Arvid vill bada och det är varmare ute :) det är ju bara i 3 veckor! Lite slitsamt att ha med sig 3 barn till stranden själv, Ivar är ju mer vild än tam när det kommer till vatten så jag kan inte släppa han med blicken i 1 sekund ens för då är han under vattnet! Så hjärtat dundrar skitfort och hjärnan går på högvarv för att hålla koll på Irma och Ivar.. sen vill jag även hålla koll på Arvid, så inte han försvinner för simläraren också.. andra dagen idag, bara att hålla ut!! Magsåret läker väl senare ;)


Igår kväll åkte jag och mamma till charlottenberg för att shoppa lite inför det kommande bröllopet :) Jag köpte ett par ballerinaskor som inte passade alls till klänningen så vi åker tillbaka imorn igen ;)

Sen köpte jag andra saker som är nödvändiga ;) hehe!


Nu är väggen nere mellan huset och den nybyggda delen :D blev KANON! Så nu hoppas jag på att Andreas vill komma och göra färdigt valvet åt oss, för Olof vill gärna ha hjälp så det blir snyggt och rätt :D sen ska vi tapetsera, lägga golv o flytta in :D fast först måste vi ju också besikta nya delen.. suck..


Nu ska jag väcka Ivar så han får lite mat i sig innan simskolan :)

Ovido - Quiz & Flashcards