Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Patricia - 1 juli 2014 09:33

Igår var vi hemma i Mangskog och lekte med kusinerna Milla och Lova :) längesen vi var där nu så ungarna lekte så snällt tillsammans dom timmarna vi var där :) efter det åkte vi ned till stan, ungarna fick en varsin happy meal, dock inte Ivar, han fick majskrokar ;) sen hämtade vi pappa Olof och fort hem! Hann precis kliva ut ur bilen när Marie H kom körandes upp på uppfarten :) mot auktion på Hillringsbergs parken! Där köpte jag några fina saker! Dock blev det lite dyrare den här gången, inte lika billigt som den gången jag och Mirja var i Jössefors, det var mycket mer folk på parken och då triggas priserna upp ;) hehe


Men jag köpte iaf:

-En stor trasmatta, den tar jag med till Branäs tror jag, för 150 kr!

-Två fina lyktor eller vad man ska kalla dem för 200 kr!

-En snygg låda till att ha grillkol och fiskmaten i ute på bänken för 110 kr!

-En stor tjusig lykta med fåglar för 140 kr!

-En snygg golvlampa till nya tv rummet för 175 kr!

tror summorna stämmer, har så dåligt minne ;)


Lite bilder på grejerna?


         


Idag bär det av till Ikea med mamma :)

I morgon blir det skräckfilm hos Marie :) jag tar med chokladen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards