Alla inlägg den 8 september 2013

Av Patricia - 8 september 2013 11:55

Idag börjar äntligen träningen!

Jag vill köra xomba, box o styrka.. synd bara att xomban o boxen går på samma dag, efter varandra.. så jag får se hur mkt jag orkar innan jag byggt upp kondition o styrka igen! Boxen behöver jag, måste få slå ut min frustration över allt! Mådde så mkt bättre efter ett box pass förra året ;) Xomba är så otroligt roligt, att få dansa, skratta o se dum ut är verkligen något för mig :) man blir så glad av dans! Styrkepasset ser jag inte fram emot, får ju inte köra sit ups eller ngt egentligen med magen, så jag får se hur de blir! trist :/


I morgon börjar verkligheten igen, Olof ska börja jobba och jag blir ensam med tre sötnosar som kan driva mig till vansinne ;) nu är det slut på sötebrödsdagarna för mig ;) hur ska det gå? hehe

Ovido - Quiz & Flashcards