Alla inlägg den 29 januari 2015

Av Patricia - 29 januari 2015 13:34

När man går hemma såhär å vabbar så är det väldigt lätt att man internetshoppar ;) det går ju så lätt, ett litet klick å vips ligger varan i en kundkorg! Men idag är jag mkt nöjd med mitt köp. När vi var ute på förmiddagen idag, är ju extremt blött nu, vadade barnen i stort sett omkring i slask :-)  dom hade jättekul! Men efter en stund blev Ivar ledsen å ville bara sitta på bobben.. Vilket är konstigt, för han gnäller aldrig när vi är ute! Men tillslut tröttna jag å tänkte att han är väl hungrig å trött, så vi gick in..

När jag då tar av honom hans nya snökängor rinner det bokstavligt talat ur vatten ur stövlarna. Hans fötter var isblå, sjöblöta å stövlarna var skit tunga! Vilka skit stövlar detta var vid slask.. Jag gick med honom hela tiden å han var aldrig i någon vattenpöl..

Så nu har jag klickat hem ett par vinking thermo ultra till honom också! Arvid å Irma är inne på sin andra vinter med dom, aldrig har dom vart kalla eller blöta! Irma hoppade runt i ispölarna här ute å hon var så go om fötterna närvi kom in, Arvid också! Jag rekomenderar dom starkt! Lite stora i stl är dom, perfekt när de är säsong för sockor. Just den här stövlen jag köpte till Ivar var nu på rean på Brandos å kostade 359 kr. Fri frakt å retur där! Stövlen är ny testad ner till -40 :-)  inte för att jag går ut med ungarna om de vore -40 ute, men då är de iaf varma om fötterna :-) 


Nu sover lillsnorre, varm å go om fötterna i den stora ull åkpåsen :-) jag ska nu se på konståkning å googla på emmaljunga scooter till Ivar! 


Fann ju ett sånt matbord, eller rättare sagt mamma fann det, å 6 stolar till som jag verkligen vill ha för 1900 kr!! Rena rånet.. Tyvärr var det fler som ville ha det å hann före :( så jag håller utkik!


Igår hade vi spelkväll, den försvunna diamanten :-)  Arvid vann å blev så lycklig :-) 





Ovido - Quiz & Flashcards