Alla inlägg den 15 januari 2015

Av Patricia - 15 januari 2015 17:18

Denna morgonen blev inte riktigt så som jag hade planerat...Jag skulle börja jobba halv 9 men kl 6,45 ringde det å jag behövdes på ett annat ställe :) så barnen fick börja tidigare än planerat men även sluta tidigare ;) så det var tur ändå, för vädret gör inte vägen precis bättre i eftermiddag!


Måste be om ursäkt, har läst mina blogginlägg, brukar inte läsa igenom det jag har skrivit innan jag lägger ut det, och ser att meningarna går knappt att läsa, det fattas bokstäver, ord.. Syns inte att jag hade mvg i svenska ;) men jag skriver på arvids kurioplatta så den hänger inte med.. Jag stavar rätt när jag skriver, men kanske inte trycker på skärmen tillräckligt för att den ska klämma in bokstaven... Men ni är duktiga på att läsa så ni förstår säkert det jag skriver ;)


Igår var jag på bio med Ida, vi såg "micke och veronica", den var jättebra! En sån där feel good film som man vill se igen :-)  jag skratta så mkt vid en speciell scen i filmen så jag trodde jag skulle kissa på mig!! Den ska jag verkligen se igen :-)  härliugt att träffa Sailor också <3


Måste köpa en riktig vinteroverall till Ivar.. Hjälmar också för nu är det halt på både skolgård å "dagis"..

Får fixa det under helgen eller om jag väntar till barnbidraget ;)


Fredag imorn! Får se vad helgen bjuder på :-) 




Ovido - Quiz & Flashcards