Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Patricia - 13 januari 2015 21:05

Ikväll var jag allt bra påhittig! Jag tog fram kam å sax när Irma å Ivar satt i badet ;) nu har Ivar kortare hår! Kanske inte är så himla jämt å snyggt, men de hänger iaf inte i ögonen på honom.. Håret blev tjockare eller ser tjockare ut rättare sagt å det är mkt snyggt på långt håll :-)  han blev ett år äldre tycker jag! Irma ska få gå till en duktig frisör, ska ringa min imorn innan jobbet å boka tid! Smart var de iaf att klippa lillsnorre i badet, han satt som ett ljus å lekte :-) 

Ska ta huvudet på sambon innan den stora festen!


På tal om festen, alltså 30 års kalaset, hoppas jag att ni tjejer som blev bjudna kommer, annars hamnar jag att på en riktig körvfest!! Av 45 pers som olof bjöd var typ 7 fruntimmer!! ;) nu tar väl de som har damsällskap utav männen med sig dom på festen, hoppas jaa...


Det var tyvärr inte mindre halt på vägen idag, men sakta å säkert gled ja hem :-) 


Imorn ska olof jobba, tur de, för annars finns de en risk att jag exploderar snart på hans suckande.. 

Nu har tydligen fått en flis också, uhj så besvärligt ;)


Om jag också får gnälla lite så lider jag av magkatarr, egentligen inte så konstigt när jag har slarvat med dåligvmat, noll träning o min jobbiga period..


Gääsp



Ovido - Quiz & Flashcards