Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

shopping!

Av Patricia - 29 maj 2013 16:16

Efter att jag lämnat barnen på förskolan tog jag en tur till stan!

På fredag är det dags att besöka barnmorskan igen, så jag lämnade proverna idag ist. O nu var jag så duktig att jag inte åt frukost eller drack något annat än vatten innan proverna så nu ska väl sockernivån ligga normalt ;)

På lab tog det som vanligt tid, det var nr 27 när jag kom dit, jag fick nr 28! YES tänkte jag, nu kommer jag iväg snabbt, men nej då.. 47 min innan det var min tur! Jag prickade in kafferasten! typiskt.


Efter Lab stod banken på tur, där inne gick de faktiskt väldigt fort så jag gick vidare till Lindex o köpte en ny klänning med tunna stora goa byxer till Irma o en t-shirt med goa shorts till Arvid! Jag tillhör de föräldrar som anser att kläder skyddar bäst mot solen, så jag letar som en galning efter tunna svala kläder.. vill inte smörja allt för mkt solskyddsfaktor på barnen, mest öron, nacke, armar o fötter.. den är inte nyttig, visst den skyddar, men är också cancerframkallande (som iofs allt är idag).


Efter det kom Sara med lilla tösen! Svea var vaken o nöjd i vagnen, roligt att se att hon faktiskt har ögon :) hon sover jämt när jag är med ;) efter fikat blev det kicks! Dags för ny mascara, ögonbrynspenna, parfym, nagellack m,m.. synd att det ska vara så dyrt, men det är så sällan jag unnar mig sånna prylar, så nu gjorde jag det! Vattenfast mascara var det, för mitt vänstra öga rinner så fort jag sminkar mig, oavsett märke.. så nu provar jag en sådan! Efter några andra affärer blev det lindex igen, där köpte jag en lång klänning till mig! lite konstigt med tanke på att jag är höggravid, men jag döör i värmen, o jag vill att det ska kännas som jag är naken, hatar tajta kläder nu...


Olof krockade med ett råddjur imorse, så de blir spännande att se hur bilen ser ut när han kommer hem! precis vad vi behöver nu, extra utgifter ;) KOM NU SKATTEN!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 16 oktober 2016 16:34

    Så här glad är man efter shopping å planering 😂   Lite mörkt trots ljusinsläpp från knuten gardin 😂   Här ska det bli nån käck hylla med ljus ner mot trappan å hallen.. men hur vet jag inte än men jag sågar nog till nåt 😉...

Av Patricia - 15 oktober 2016 17:57

            Då så,  jag är tillbaka för tredje gången 😂 kanske jag klarar hålla det fram till jul iaf 😉  Det har hänt mycket sen sist jag skrev... Jag och barnen bot kvar i gula huset och jobbet är toppen 😄  Jag oc...

Av Patricia - 14 februari 2016 16:55


  Idag är det alla ❤s dag, nähä tänker nog dom flesta! Nu sitter jag här å blir lite sentimental, jag har egentligen aldrig vart en fan av den här dagen, jag älskar varje dag!  Men visst är det mysigt när man uppvaktar varandra lite med sms...

Av Patricia - 9 februari 2016 10:00


    Jag älskar min mascara ifrån loreal, kommer ej ihåg vad den heter men den är grym! Jag har väldigt ljusa fransar och normal långa så den färgar dem bra och förlänger.. den kletar inte omkring heller! Ingen löjlig gummiborste 😉 (gillar...

Av Patricia - 7 februari 2016 13:23

      Imorse efter frukosten åkte vi till mangskog 😊 har inte varit där sen juldagen så det var verkligen dags att ta en tur dit! Deras håriga grabbar, Dunder å Texas, uppskattade nytt folk i hallen å brottade bokstavligt talat ner mig i...

Ovido - Quiz & Flashcards