Alla inlägg den 19 april 2015

Av Patricia - 19 april 2015 08:57

   

Jag har sagt att jag ska spara ut mitt hår å ge det till ett barn som är i behov utav en peruk, men eftersom det är blonderat så gör dom ej peruker till barn av sådant hår.. så nu har jag bestämt mig, jag lever i nuet men är realistisk, jag kommer kanske få behov utav en peruk själv i framtiden, därför spar jag mitt hår för att sedan om domen kommer om cacer eller annan sjukdom som gör att håret kommer att ramla av, rakar jag av mig det, lämnar in det å får en peruk från mitt eget hår å min frisyr 😊 tycker detta var en bra idé 😉 helst vill jag donera det till ett barn,  men som sagt det är ju sönder blonderat 😯


Idag ska Arvid på kalas, Irma får bli med å leka med lillasyster till ett utav födelsezagsbarnet 😄 så när ungarna är borta å har kul å Ivar sover i vagnen ska bi göra i ordning dammen 😊 bilder kommer om detta projekt! Även 3 träd ska ner, vi måste få upp växthuset.. har någon en motorsåg så komsikom 😄

Ovido - Quiz & Flashcards