Alla inlägg den 6 april 2015

Av Patricia - 6 april 2015 12:44

   

Hej på er!

Äntligen är påsken över å det känns helt OK för min del, men ungarna skulle vilja ha påsk åter om då det är tillåtet med godis lite då och då 😉 jag har en ny telefon också, en Samsung s5 så jag ber om ursäkt om texten ser lite tokigt ut då telefonen fyller i ord som den tror jag vill ha 😂 men de bjuder jag på!


Jag har börjat träna igen, och jag tycker det går riktigt bra! Har kört intensiv träning med snabb gång - löpning - gång - löpning för att max pulsen å ändå orka hela rundan 😊 igår var jag ute med Lisa, det slutade med att vi gick över en mil, enligt stegräknaren blev de över 12 000 steg å 700 kcal brända! Efter att vi skildes åt vid skolan joggade jag hem för att ta ut det sista 👏 skönt!

Sommar 2015 är på ingående gott folk 😄 


Imorn är jag å barnen lediga men sen drar de igång med jobb igen 😁 



Ovido - Quiz & Flashcards