Alla inlägg under november 2014

Av Patricia - 12 november 2014 18:13

Idag har jag haft semester :-)  jag har tvättat å annat tjafs ;)

Barnens förskolor (Irma o Ivars) hade en stängningsdag idag så därav min spontana semester mitt i veckan ;)

Jag skulle ha lämnat cellprov idag på gyn också kl 10,40, men insåg imorse att det blir mkt körning fram o tillbaka för kl 15 skulle Irma iväg på 4-års kontroll som ligger vägg i vägg med dit jag skulle på förmiddagen i stan.. Som sagt, mkt körning.. Så jag bokade om gyntiden till jullovet ist, mkt trevligare att gå till gyn under julen, kanske är lite mysigare då ;) icke.. Suck! Irmas 4-års kontroll gick iaf så bra att det kändes onödigt att ens åka dit, men det är ju bra att dom har kontroller :-) vi tog en runda på stan efteråt o shoppade lite vi flickor :-)  när vi sitter på kondis kommer det ett gäng med män o sätter sig vid bordet bredvid vårt, Irma som inte är blyg utan rak på sak säger högt o tydligt:


-Titta mamma, här sitter vi å har en tjejdag å där sitter dom å har en gubbdag!


Yes yes..


Annars händer det inte så mkt här, ska bli lite djup o tänkvärd nu.. Jag vet inte om jag har hört någon berötta det, eller om jag har sett eller läst detta någonstans men det har iaf fastnat i huvudet på mig.. Vi har bara barnen till låns, så ta vara på all dyrbar tid vi har med dem o älska varje sekund. Detta är något som man verkligen fick en AHAa upplevelse om, vi vet ej hur länge vi lever, vi vet ej vad som händer i morgon.. Detta vet vi ju om, men just att vi har bara barnen till låns, att dom kan ryckas ifrån oss på en sekund fick iaf en annan påverkan på mig..

Svårt att skriva på den här jäkla paddan, saknar ett tagentbord, men jag tror ni fattar poängen :-) 


Jag är i valet o kvalet på att sluta blogga, som ni märker skriver jag väldigt sällan.. 


Ida, sailor moon, se hunger games nu så vi kan gå å se trean!!! :-) 


Köss
















Ovido - Quiz & Flashcards