Alla inlägg den 15 november 2014

Av Patricia - 15 november 2014 18:35

Har placerat lillsnorre i badkaret o han pruttar hejdlöst just nu, kanske det blir något annat att leka med i badet strax ;) nöjd är han iaf o skrattar åt sig själv :-)  jag är mkt pedagogisk o närvarande då jag sitter med paddan bredvid badkaret ;) man tar alla chanser man får liksom.. Hehe


Idag har vi vart på kalas hos faster Sara :-)  tacos o go fika :-)  uhj vad barnen växer fort! Vi sjöng o lekte i 3 timmar, så kul att se hur duktiga dom är :-) 


Nu blev de bajs i badkaret så nu fick vi byta vatten, haha! Slår aldrig fel med Ivar ;)


I alla fall så handlade jag lite på sulvikingen efter kalaset o så glömde jag ta en plastkasse till min varor, så efter  att jag betalat såg jag det o påpekade i kassan att ja glömt en kasse, ta en du fick jag till svar :-)  tack o tack! Undra om jag har satt detta i system, för nu har ja glömt kasse varje gång, omedvetet! 


Satt uppe inatt igen med böbben, inte lika illa faktiskt å under dagen idag har han knappt hostat så vi börjar se ett slutet i tunneln av förkyldningar nu :-) 



Ovido - Quiz & Flashcards