Alla inlägg den 19 november 2014

Av Patricia - 19 november 2014 20:23

Har suttit o googlat hotelli las vegas! Vilka hotell det finns till bra priser dessutom :-)  jag börjar mer o mer se framför mig ett las vegas bröllop, bara ja o olof :-)  fastmorsan o farsan lär komma efter för dom vägrar missa det ;) alla bröllop har sin charm, men ett las vegas bröllop är inget man gör om precis ;)


Drömma kan man ju göra :-)  men eftersom jag var ute o googlade runt klickade jag hem ett par nya julgardiner till köket, 2 kuddöverdrag o nya adventsljuslyktor :-) 


Idag fick vi med oss Tobias hem från förskolan, så vi gjorde pannkakor till mellis ;) 


Har legat still hela förmiddagen o vilat huvud o hals, hade tänkt att lägga mig på eftermiddagen igen men det var så skitigt här hemma så jag var tvungen o städa. Nu däremot exploderar snart huvudet o det känns som jag har slukat eld under dagen :( 

Ovido - Quiz & Flashcards