Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av Patricia - 5 oktober 2014 11:46

Då har jag gjort höstsnyggt i krukorna på utsidan :-) 

Köpte ljung o prynadskål på marten igår, så nu är dom gamla sommarblommorna borta! 

Jag o Donna vandrade upp i skogen här på baksidan o plocka granris o annat fint att dekorera med! Mkt aktsam var jag då det härjar älgar runt omkring knutarna ;) men det enda djurliv jag såg, förutom katten, var en ekorre som smög på mig ;) men jag skvatt ändå när jag fick syn på den...


Nu är olof o dom två största trollen ute o åker fyrhjuling! Ivar har precis vaknat efter sin slummer! Jag har ätit lunch o ska steka pannkakor nu :-)  sen kommer The Berglunds på playtime o kl 18 är det dags för BOX!! Uhj så gött!


De blir ingen marten idag för oss, ungarna hade ingen lust utan vill leka ist med kompisarna :-) 


Har gottat mig mkt under helgen, icke så bra, men jag får röra på mig mer istället för att kompensera det ;) 


Nu fick jag ett mms från olof, dom har hittat en myrstack som är lika hög som Arvid :) tur att inte jag är med, hatar myror ;)


Ovido - Quiz & Flashcards