Alla inlägg under januari 2016

Av Patricia - 4 januari 2016 14:57

       

En strålande vinterdag har det vart idag, vi har vart ute i flera timmar å lekt i snön! Även Fiona alias fjolla å Nora var med! Givetvis klättrade fjolla upp i en gran å tog sig ej ner.... tror jag kan göra karriär med å rädda katter i träd 😉😂


Imorn blir det vårdcentralen, Arvid å Ivar har sår bakom höger öron och vi får ej bukt på det! Har gjort allt inom konstens alla regler men nu ger jag upp, det har blivit värre så nu behövs det nån dunder kräm till öronen! 


När jag å ungarna ändå är där ska jag ta tag i min knöl som jag har vid nyckelbenet.. har haft den lite över ett år tror jag,  den har blivit större.. är varken öm eller något på den! Varför jag inte har tagit bort den tidigare är ganska enkelt. . Hittar man en oförklarlig knöl tänket man direkt cancer.. å vem fan vill ha det?  Så länge jag inte kollat upp den då är jag frisk. Nu tror jag att det är en fettknöl, men jag är redan ärrad överallt på ställen jag kan täcka,  ska jag behöva gå ett ytligare ärr å må piss över? 😕 


Kommer sakna Sebastian extremt denna vecka, kommer antagligen inte å ses förrän på söndag igen 😣 det blir kallt å han har också ett hus å värma å renovera 😉 men jag ska städa bort julen å städa källaren, ska få boxningssäcken å slå fodret ur den 😂 😉 


Är så glad att jag fann honom, han fick mig å andas igen ❤

Av Patricia - 2 januari 2016 18:43

 


Hockey 😄    


Gott nytt år 😙


 

När mannen vill se på hockey, kollar jag på film på datorn 😉


Så är det då lördag igen! 

Fick ju streptokocker under helgen, fick antibiotika på tisdag så nu är jag pigg igen 👍 

Har även vart på kalas hos svärfar, där det bjöds på fisksoppa! Ni som känner mig tänker garanterat, åt du det??!! Och svaret blir då Japp, det gjorde jag och det var gott 😀 heja mig vad vuxen jag är/blir 😉😂 


På onsdagen överraskade Mr.S mig med en liten "kidnappning", han tog med mig på hockey, färjestad mot Skellefteå 😄 ❤ jag hade faktiskt kul å sa både ooo aaa å neej! ! Gillade även att kolla på fbk hejaklack 😊 go me!


Sen blev ju även nytt år, som firades in med Marie å Andreas 😊


Idag har jag vart på liten utflykt å fått hälsat på hos Sebastians moster 😊 mkt trevligt å vackert hus!


Nu blir de en tur till Boda för mat å skvaller 😉

Ovido - Quiz & Flashcards