Alla inlägg den 24 december 2015

Av Patricia - 24 december 2015 14:16

     

Halloj! 

Idag, om någon nu har missar det, så är det faktiskt julafton 😁 

Har vart hos min farmor å farfar på lite fika å presentöppning, som traditionellt börjar kl 10.30, men eftersom min familj inte är som mig kom dom sent 😉😁 så kaffet fick sväljas fort innan nästa sittning skulle börja 😉😂 sen åkte jag mot Glava igen, lämnade barnen till Olof och sedan hem! Har städat bilen (tyckte det behövdes) 👍

Nu har jag ätit en smörgås å sitter å väntar på att kalle anka ska börja! Spelar liksom roll att man har sett den så otroligt många gånger, det hör julafton till 😊 efter det ska jag göra iordning julmaten son vi ska ta med imorn när vi ska fira jul med min familj i mangskog 😀🎅👍❤


Igår kom mina föräldrar hit för att ha uppesittarkväll, Irma vann iaf 100 kr, så jag gick 50 kr back (köpte 3 lotter utav Mr.S) 😊 


Tomten kom inatt också, åt upp pepparkakshuset å drack upp all must som barnen ställde ut på trappen! Så när dom vakna imorse var det paket under granen 😄 


Skickade God jul hälsning till Mr.S också, så den får ni se här också 😂


Jaja, God Jul!

Ovido - Quiz & Flashcards