Alla inlägg den 16 december 2015

Av Patricia - 16 december 2015 15:13

 

Kallt ute å jobbade idag, då behövs det ordentligt med kläder, som tur är köpte jag mig ett underställ i ullared! Vi (jag å Mr S) var i ullared den 5-6 dec 😊 mkt kul å ganska mkt folk, men när de blev för mkt folk på eftermiddagen var vi relativt klara med det vi skulle handla så då satte vi oss i sportbaren å drack öl å cider å bara myste! Efter vi checkat in i stugan gick vi till Harrys 😊 där bjöd älsklingen på mat! Han är väldigt romantisk, kyssar å hålla handen över bordet utan att bry sig att folk tittar ❤ lovely!


Känner mig mkt nöjd med mig själv, var ett tag sen jag gjorde det! Men kläderna glider på bra, t.o.m lite stora!! 👍👌


Väntar på att Mr.S ska komma hem från jobbet så han kan göra mat! 😉❤👍


Ny blonderad inför jul å nyår också! Ska ladda upp för- och efterbildee!

Ovido - Quiz & Flashcards