Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Patricia - 6 mars 2015 12:00

Imorn är det fest, men jag vågar ej hoppas utan väntar på bakslag.. Ungefär som de blev sist, att nån i familjen blir sjuk.. Bara för att jag vill ha hem en massa gött fölk, käk, musik, dans och alkohol!

Visst är det så, när man ser fram emot något så händer det ofta något oförväntat och man får ställa in!

Jag ska iaf iväg och handla i eftermiddag till partyt imorn, sen får timmarna bara rulla på så får vi se vad natten erbjuder ;)


Ikväll ska jag till Karlstad, CCC, med katarina, sofia och mamma! En ny show med Mia Skäringer!! :) hoppas den är lika bra som den förra hon gjorde, dyngkåt och hur helig som helst! En kul kväll blir de garanterat :)


Ivar han hostar på, det börjar bli slemigt i halsen på han, hörs när han andas att det börjar fyllas på :( men han är pigg och är trotsig ettåring! Han kan allt själv, kan välja kläder själv, byta blöja själv och ta egna initiativ på matlagning, lek, reta syskon och jaga katter! Var Arvid och Irma så här när dom var ett år? Jag är supertrött i huvudet när lillsnorre somnat för natten, jag gör inget annat än jagar och beter mig som han, trotsig mamma som bara säger nej... suck! Härlig ålder ;)


har snyggat till det på utsidan, sopat bort allt grus som har legat ovanpå is och snö för halkans skull.. tror inte det blir nån mer snö här hemma, skulle det komma nån snö så stannar den inte, hoppas jag!


sen har vi blivit riktigt morderna, vi har skaffat spotify ;) hehe! Vi är kanske lite tröga, men vi har inte behövt det förut, men ska man ställa till med kalas behöver man musik ;) Jonas kommer ikväll och installerar förstärkare och högtalare så det är klart iaf! Barnen ska till Boda efter Ivars förmiddagslur!


håll tummarna för kalas i morgon!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards