Direktlänk till inlägg 16 september 2014

feber

Av Patricia - 16 september 2014 09:02

Idag blir det en vilodag för Ivar. Han fick vac.sprutor igår o hade feber hela natten :( så idag blir det ingen inskolning på förskolan.. Men vi var där igår en timme o hälsade på, Ivar tyckte det var lite otäckt i början men blev ganska snabbt sig själv igen o sökte kontakt med de andra barnen :-)  tror han kommer att bli en riktigt "dagisunge"! 

Nya tag i morgon igen :-) 


Tack underbara Marie för att du passa Arvid o Irma igår så Ivar fick sina sprutor ifred ;) 


Roliga nyheter fick vi igår, förhoppningsvis blir det så att vi får en ny granne, en äkta glavabo återvänder :-) wohoo!! Arvid o Irma är mkt lyckliga över detta å håller tummarna!! Vi med :)


Dom stora busarna är på skola o förskola, Ivar sover i vagnen och jag ska äta frukost o slappa i soffan! 


Ska skriva en handlarlista till ullared, eller rättare sagt, jag ska uppdatera den ;)


 
 
Frida

Frida

16 september 2014 09:51

Stackars Ivar :( men gött att det gick bra på dagis!
Ja, hoppas hoppas :)

http://Www.ojvakul.blogg.se

Patricia

16 september 2014 10:25

Vi har lagt in dig som önskan hos husägarna :-)

Han är piggare nu! Han blir alltid febrig av sprutorna :(

Kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 16 oktober 2016 16:34

    Så här glad är man efter shopping å planering 😂   Lite mörkt trots ljusinsläpp från knuten gardin 😂   Här ska det bli nån käck hylla med ljus ner mot trappan å hallen.. men hur vet jag inte än men jag sågar nog till nåt 😉...

Av Patricia - 15 oktober 2016 17:57

            Då så,  jag är tillbaka för tredje gången 😂 kanske jag klarar hålla det fram till jul iaf 😉  Det har hänt mycket sen sist jag skrev... Jag och barnen bot kvar i gula huset och jobbet är toppen 😄  Jag oc...

Av Patricia - 14 februari 2016 16:55


  Idag är det alla ❤s dag, nähä tänker nog dom flesta! Nu sitter jag här å blir lite sentimental, jag har egentligen aldrig vart en fan av den här dagen, jag älskar varje dag!  Men visst är det mysigt när man uppvaktar varandra lite med sms...

Av Patricia - 9 februari 2016 10:00


    Jag älskar min mascara ifrån loreal, kommer ej ihåg vad den heter men den är grym! Jag har väldigt ljusa fransar och normal långa så den färgar dem bra och förlänger.. den kletar inte omkring heller! Ingen löjlig gummiborste 😉 (gillar...

Av Patricia - 7 februari 2016 13:23

      Imorse efter frukosten åkte vi till mangskog 😊 har inte varit där sen juldagen så det var verkligen dags att ta en tur dit! Deras håriga grabbar, Dunder å Texas, uppskattade nytt folk i hallen å brottade bokstavligt talat ner mig i...

Ovido - Quiz & Flashcards